Sandraaasliv.blogg.se

28 November

Publicerad 2011-11-28 21:48:46 i Allmänt,

Sista dagen på hemtjänsten, eller för ett tag i alla fall! Kan hända att jag kommer hoppa in någon helg ibland bara för att tjäna lite mer pengar, vilket jag inte tackar nej till..
Bjöd arbetskamraterna på fika som tack, känns samtidigt skönt att göra något annat, men samtidigt lite trist eftersom jag jobbat där sen jag var 16 år, men som sagt inte ett farväl än! ;D

Annars har jag inte gjort så speciellt mycket idag, åkte hem direkt efter jobbet, städat lite smått och så.. Imorgon ska jag hälsa på dagiset som jag börjar jobba på, på torsdag, annars blir det att besöka gymmet, handla lite, fortsätta med städningen och lite annat smått..

Nu blir det i alla fall strax sängen så att man är pigg imorgon! :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela