Sandraaasliv.blogg.se

29 november

Publicerad 2011-11-29 18:35:20 i Allmänt,

Har besökt dagiset som jag ska börja jobba på och det kändes riktigt bra, skulle börja jobba på torsdag, men de behöver mig redan imorgon, ska bli skönt att ha ett schema och veta hur man jobbar nu under dagarna, så mycket lättare att planera in saker då..
Tackvare jag var ledig imorgon egentligen hade jag planerat in massa saker som jag skulle göra, men jag får helt enkelt ta det efter jobbet eller på torsdag..

Sitter nu och försöker tvinga mig ut på en promenad men det går väldigt dålig, är less på denna kyla så det gör det inte lättare, ja får se om man kommer sig ut eller inte ;D

Åkte med världens sötaste busschafför idag också när jag var till Sävar, då när jag ska hoppa på bussen igen för att åka hemåt säger jag 1 ungdom till Umeå, han ba: Har redan tryckt in det, kommer ihåg att dig från när du åkta hit så förstod att du skulle åka till Umeå nu igen! haha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela