Sandraaasliv.blogg.se

Nej nej, vill inte!!

Publicerad 2012-08-31 06:00:42 i Allmänt,

 
 
Förkylning på G, neeeej vill verkligen inte!! Jag som var så peppad på att träna idag, men får bli en vilodag så jag inte blir sämre för då tar det bara ännu längre tid innan jag kan träna igen.. Suck!
Kissen har även hålligt mig uppe inatt igen, så under nätterna är det gärna någon som får låna henne om man vill ;-)
 
Sista arbetspasset idag sen har man helg, behövs! Men i helgen blir det väldigt lugnt då jag nu blivit förkyld, man kan hoppas på att man känner sig bättre till nästa vecka..
 
Hoppas ni har en superfredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela