Sandraaasliv.blogg.se

Snart ett nytt år!

Publicerad 2012-12-30 19:26:28 i Allmänt, Tankar,

 
Helt galet att det är nyår imorgon och ett helt nytt år på tisdag, vart har all tid tagit vägen?!
Har jag hunnit med det jag tänkte detta år, har jag hunnit med allt jag velat göra detta år?!
 
Galet galet galet, saker jag vet att jag har gjort bra och kommer att fortsätta med är träningen, något jag verkligen älskar och tycker är grymt skojj, något jag mår bra av och något som gör mig stark och då menar jag inte bara muskler utan jag blir starkare psykiskt också när jag klarar målen jag satt upp!
 
Imorgon är det nyår och det ska jag fira, önskar bara att även N hade varit hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela