Sandraaasliv.blogg.se

29 februari - en extra dag

Publicerad 2012-02-29 18:51:20 i Allmänt,



Hur underbart väder har det inte varit idag, jag får inte nog, hade gärna varit ute hela dagen med barnen om de bara hade orkat, men fick vara ute rätt mycket i alla fall! :-)
Blev i alla fall ett pass på gymmet imorse före jobbet, kände mig lite små seg idag så passet kanske inte gick precis som jag ville men kan nog bero på att jag sov dåligt inatt och behövde lite mer sömn, men kändes bra efter att det var gjort, så nu är det bara att tagga träningen imorgon som bjuder på boxercise, är grymt taggad samtidigt som jag är lite rädd, kommer jag överleva passet?! Det får vi helt enkelt se efteråt! ;D

Efter jobbet blev det att springa till nail design school för att fixa naglarna blev grymt nöjd, roligt att testa något nytt! Så nu är de i alla fall fina och fräscha igen!
Middan är nu i magen, så resten av kvällen kommer jag inte göra mycket utan myskläderna är på så här blir det inte många knop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela