Sandraaasliv.blogg.se

Morgonrutiner!

Publicerad 2012-11-30 21:24:30 i Allmänt, Träning,

 
Fick en fråga om jag kunde berätta lite om hur mina morgonrutiner ser ut under vardagarna och det kan jag gärna berätta!
Som sagt en del förstår inte att jag hinner med en morgonpw innan jobbet, men jag hinner och det gör man bara man vill! Men visst blir det att kliva upp tidigt på morgonen för att hinna men jag känner att dessa promenader på morgonen ger mig lite extra energi till en arbetsdag, och även det som motiverar mig!
 
Har nu när det blivit mörkare blivit tröttare inte kommit upp på morgonen så jag hunnit gå en promenad innan jobbet men nu sista veckan har jag tagit mig upp och även varit piggare på jobbet igen!
 
Jag börjar som sagt oftast 7.15 på morgonen och måste åka med bussen kring halv sju hemifrån, jag är även en person som vill ha gott om tid på mig på morgonen eftersom jag hatar att stressa, så kring kvart i fem ringer klockan de morgnar jag ska ta en morgon pw då rundan jag går tar ungefär 40 min så är jag hemma kring kvart över fem, då jag kommit hem tar jag en snabb dusch, sen blir det en ordentlig frukost! Får lite tid över på morgonen så då brukar jag hinna lägga mig framför tvn med en stor kopp te och bara mysa innan jobbet vilket jag tycker är skönt, nu kanske ni tycker jag är knäpp som kliver upp så tidigt men jag mår bra av detta och skulle aldrig göra på detta vis om jag inte gjorde det! :-)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-12-03 09:49:00

Tack så mycket för att du tog dig tid att berätta dina morgonrutiner, då är jag alltså inte ensam om att vara knäpp som behöver kliva upp så tidigt för att hinna motionera :D Kram

Svar: Du det var så lite så, tycker de är kul att kunna dela med sig! :-) Kram
Sandra Höglander

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela