Sandraaasliv.blogg.se

Välkommen fredag!

Publicerad 2012-11-30 21:10:55 i Allmänt,

 
Underbart med fredag och underbart med helg! Denna helg ska jag fokusera mera på träningen och även umgås med N! :-) Har blivit lite mer utgångar på slutet men nu blir det mer fokus på tränigen igen vilket jag är peppad på såklart! Så idag firade jag att jag fick helg med ett ryggpass sen även lite cardio!
Har varit rätt så trött idag så jag kom hem väldigt sent igår, så hann inte med så många timmars sömn så efter träningen och middagen blev det en powernap så nu orkar jag mysa i massor med bebisen min ikväll..
Blir alltså inte att röra sig många cm från sängen ikväll, vädret gör inte att man blir speciellt sugen på att sätta foten utanför dörren heller, så myskläder, ljus, te, en mysig kisse och bra tv får det vara som gäller ikväll och jag klagar verkligen inte! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela