Sandraaasliv.blogg.se

Sunday!

Publicerad 2012-10-28 18:41:11 i Allmänt,

 
Så skönt alla dagens måsten är gjorda, kylen som ekade i början av dagen är fylld, middagen är i magen och fick även middagssällskap, så mycket roligare att äta när man har sällskap än att sitta själv..
Tvätten ligger även nu ren i garderoben, träningsväskan är packad för imorn SKA jag träna och oj så jag längtar, blir att testa pwo:et som jag fick ett prov av Josefin, så ska bli spännande och se vad de ger för effekt :-)
 
Nu är i alla fall mysdressen på igen, ljus tända och tékoppen i handen en rätt vanlig kväll för min del, men jag gillare, sen har jag även mitt bästa myssällskap i knäet! :-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela