Sandraaasliv.blogg.se

Underbart sköna söndag!

Publicerad 2013-04-28 17:28:00 i Allmänt,

 
 
Vaknade sjukt tidigt så hann med en frukost i sängen, mysa med min bebis och sen ta en lång och skön dusch innan jag mötte upp Rebecca för en sväng på stan, hade sagt till mig själv att jag inte ska shoppa så mycket nu innan vi ska åka till London men jag klarade inte det helt utan det fick följa med en del hem ändå, men glad är jag för de! ;-) Fick ju äntligen min svarta långklänning som jag sökte ÖVERALLT förra sommaren men nu var jag ute i god tid och hann få mig en.
 
Annars har jag hunnit städa, packat träningsväskan, fått åka i väärldens läckraste bil och sen göra matlådor inför veckan, gäller att vara redo! Nu är det bara det fruktansvärda diskberget som jag måste ta tag i sen får jag slöa resten av kvällen, älskart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela