Sandraaasliv.blogg.se

HEEEEEEEELG!!!

Publicerad 2013-08-30 21:37:14 i Allmänt,

 
 
Hej hej hej hemskt mycket hej säger jag till denna fredag och helgen! Även fast jag låg hemma sjuk i början av veckan så känner jag mig trött, förkylningen sitter lite kvar än och det tar lite av min energi men snart har jag skrämt bort den helt! Hade ett kortare pass idag på jobbet så klockan ett tog jag helg och åkta hemåt till stan, hämtade ut mina paket med kläder som hade kommit sen hem till hjärtat som var ledig idag också.
 
Bokade spontant en klipptid ikväll också, så imorgon klockan tio får jag sitta i frisörstolen och bli ompysslad, efterlängtat nåååågot!!! :-)
 
Jaja, nu ska jag fortsätta se moviiieeen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela