Sandraaasliv.blogg.se

Hej där lördag!

Publicerad 2013-08-31 13:29:53 i Allmänt,

 
Tidig lördagmorgon blev det för mig och hjärtat idag då vi spontant bokat klipptid båda två denna morgon, så nu är vi fina i håret! :-)
Annars har det än så länge vari en rätt lugn dag, blev en sväng förbi media markt för att köpa nya hörlurar så jag kan lyssna på musik när jag tränar, sen blev det en sväng till intersport så Niclas fick köpa sig en ny jacka.
 
Nu sitter jag bara och känner mig enormt laddad på att träna, första passet på en vecka, ska bli riktigt härligt att äntligen få komma tillbaka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela