Sandraaasliv.blogg.se

ÄNTLIGEN!!

Publicerad 2013-12-17 20:43:07 i Allmänt,

 
 
Nu äntligen känns det som all energi har kommit tillbaka och jag orkar äntligen pressa mig mera på gymmet, motivationen är tillbaka och jag blir så GLAAA! :-) Det lönar sig verkligen att inte ge upp även fast man känner att man hellre skulle vilja ligga på soffan, så kommer man absolut inte ångra det sen att man for till gymmet istället..
Idag blev det ett pass för armarna sen en snabbis på bandet, känner redan av lite värk i armarna så blir spännade och se hur det kommer kännas imorgon ;-)
 
Onsdag imorgon vilket innebär ett senare pass, men även en dag närmare ledigheten, imorgon ska jag och hjärtat även vara barnvakt så då har vi fått beställning på gomiddag, taacooos! Sen blir det pepparkaksbak för hela slanten ;-) Julen är här!!!
 
Nej, nu ska jag mysa ner mig ordentligt under filten framför tvn!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela