Sandraaasliv.blogg.se

Hej julledighet!

Publicerad 2013-12-21 21:35:58 i Allmänt,

 
Oj oj oj, har verkligen varit full rulle näästan hela dagen, vaknar tidigt och kan inte somna om så kliver upp stoppar i mig lite frukost och gör mig sedan redo för att börja flyttstäda i min lägenhet som nu är uppsagd, sen blev det hem en snabbis för att sedan åka iväg till strömpilen där jag hoppades att jag skulle hitta någon fin klänning att ha på julafton men icket, utan får bli en sväng ner på stan imorgon och hoppas på bättre lycka! :-)
Sen blev det hem tvätta och städa, så nu är även denna lägenhet städat o klädhögen tvättad, har även hunnit med ett pass på gymmet så jag känner mig nöjd och lite smått trött efter all städning och tvättning så soffan är min grymma vän ikväll!
 
Kan inte riktigt fatta att det är jul om några dagar, ingen snö ser det ut att bli istället får vi massor av regn, jaja inget man kan göra åt tyvärr, julen firas med min underbara familj som jag längtar efter något enormt mycket! <3
 
Neej nu ska jag fortsätta att mysa! :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela