Sandraaasliv.blogg.se

Hej måndag!

Publicerad 2013-12-30 19:23:00 i Allmänt,

 
Startade denna nya vecka och denna måndag med en lång morgonpw, välbehövligt och så himla skönt när man för en gång skull får slippa detta regn som vi har mest hela tiden nu tycker jag.. Sen blev det att stoppa i sig frukost för att sedan göra sig redo för en sväng på systemet då drickat inför morgondagen behövdes införskaffas och jag säger guuuuud vilken tur att vi var ute i tid.
Sen ner på stan ,hitta sig en nyårsklänning dagen innan nyår, smart?! NEEEEEJ, alltså stress, less osv osv osv, jag lär mig aldrig vart är framförhållningen?! Jaja, har en klänning som jag känner mig rätt nöjd med i alla fall, så det får duga..
 
Sen har även hjärtat och hans kära vän Chris slängt byrån som bara stod här i vardagsrummet och verkligen bara var i vägen, men nu så är den BORTAA! ;-) Så äntligen börjar vi få lite ordning här hemma, och jag slipper gå och vara små irriterad på röran ,-)
 
 
Annars har jag hunnit med ett pass på gymmet, startade veckan med ett armpass, gick sisådär då jag inte ätit tillräckligt idag, men tog mig igenom passet och kände mig ändå rätt så nöjd! Sen fick det även bli att steka lite i solariumet, känner mig sjuukt blek och lite färg kan ju vara kul att ha på kroppen! 
 
Nej nu ska jag verkligen bara dö i soffan, hoppas på att hitta en bra film!
 
Puss på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela