Sandraaasliv.blogg.se

Dålig på att uppdatera..

Publicerad 2013-05-28 20:27:33 i

Ojoj så dålig jag har varit på att skriva här nu känner jag, men har haft rätt så fullt upp och inte orkat att skriva, när det inte hänt så speciellt mycket.
Jag har tränat som vanligt, umgåtts med mina fina vänner och hjärtat, så jag har haft det riktigt bra eller rättare sagt jag har det riktigt bra och ännu bättre är det nu när man har fått njuta av detta underbart härliga väder som Umeå bjuder på :-)

Idag har jag hunnit med att jobba ett kortare pass, fixat naglarna så de är fina igen, ett pass på gymmet och sen en pw före middagen, så nu är det liggläge framför tvn som gäller resten av kvällen, sååå skönt! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela