Sandraaasliv.blogg.se

Måndag

Publicerad 2013-11-18 20:21:06 i Allmänt,



Herregud ännu en gång är det superlänge sedan jag skrev här, har varken haft tid eller speciellt mycket motivation att skriva här, men ska väll försöka mig på att bli bättre igen ;-) måndag ännu en gång, så en ny arbetsvecka är startad men även en ny träningsvecka är påbörjad, då gårdagens pass gick uruselt och jag var så förbannad när jag kom ut ur gymmet hoppades jag på ett grymt pass idag och det fick jag, känns förjädra bra! Och visst vet jag att man har sämre dagar men ändå blir jag lika arg och besviken men som sagt ny vecka och nya möjligheter :-)

Hjärtat är på innebandy match så jag myser bara framför tvn med en kopp té och laddar inför morgondagens jobb, träning och möte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela