Sandraaasliv.blogg.se

Vilken dag!!

Publicerad 2014-02-05 20:34:46 i Allmänt,

 
Vilken dag detta blev, klockan ringde och jag kände först bara för att ligga och dra mig ett tag innan man var tvungen att kliva upp men istället klev jag upp och hoppade i lite kläder o tog sen en morgonpw innan frukosten vilket jag absolut inte ångrar en sekund är så jädrans skönt!
Sen blev det att göra sig redo för en dag med de små på jobbet, blev utflykt som innebar bussresa in till Umeå sen ett besök på returbutiken och lunch på Big boy, barnen nöjda och vi pedagoger nöjda! Känns i knoppen att man har varit på högvarv hela dagen, men superkul att få göra något annat med barnen :-)
 
Så hade egentligen tänkt mig att köra ett armpass på gymmet efter jobbet idag men blev istället en välbehövlig vilodag :-) Och HÖRRENI äntligen ska vi få flytta , HAPPY HAPPY HAPPY! Äntligen!! Kommer bli så jädrans bra.så nästa vecka blir det att börja packa lite smått.
 
Nu ska jag fortsätta med mitt mys innan det är dags att dejta sängen ännu en kväll!
 

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2014-02-05 22:39:00

Kan inte du skriva ett träningsschema, hur du tränar under en vecka? Övningar osv :) kram

Svar: Absolut de kan jag! :)
Sandra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela