Sandraaasliv.blogg.se

17 november

Publicerad 2014-11-17 17:59:02 i Allmänt, gravid, mittliv,

 
Då har vi startat igång en ny vecka, en liten segare dag har det varit, som jag sa igår hade det varit himla skönt med en extra dag på helgen.
Men även om tröttheten har varit ett faktum och att energin inte riktigt har varit där så tog jag mig igenom arbetsdagen och jag säger bara man jobbar verkligen på världens bästa ställa, kollegorna och barnen är verkligen helt underbara :-) Man kan ha vaknat på fel sida men när man har kommit till jobbet spelar det ingen roll för hur som helst blir man alltid på bra humör.
 
Imorgon är det ett kortare arbetspass som väntar sen är det dags för ett besök hos tandläkaren, hate it! Men det måste tyvärr göras så bara att gilla läget, kommer kännas bra efteråt. 
 
Hostan har tyvärr inte gett med sig än, men ringde min bm idag och fick höra att jag kunde ta hostmedicin så nu hoppas jag denna hosta ska släppa taget så jag får ta mig till gymmet igen, avis på mannen min som nyss åkte iväg för att träna.
Men jag ska sätta på mig målarkläderna och måla det sista nu till lillans rum istället sen blir det bara mys för min del, varit förbi affären och köpt glögg, ett måste nu, det och pepparkakor YUUUM!
 
 
Har även börjat på att fundera på om man ska börja tvätta upp lillans kläder så det är gjort, är väll lika bra eller är det alldeles för tidigt?!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela