Sandraaasliv.blogg.se

Hej fredag!

Publicerad 2014-11-07 15:16:08 i Allmänt, gravid, mittliv,

 
Äntligen är det fredag och helg, efter en otroligt lång vecka med massor att göra är det äntligen helg och att man slutade klockan ett idag kändes ännu bättre :-) Så idag har jag hunnit med massor efter jobbet, ett bankärende, handlat inför kvällens middag, lite gosaker, är ju faktiskt kladdkakansdag idag så man kan inte fira det på ett bättre sätt än att äta kladdkaka.
 
Har även hunnit förbi babyproffset och gjort klart beställningen för vagnen så i slutet av januari kan vi hämta ut vagnen, WIIIIIIE! Blev en Emmaljunga super viking, längtar till man får den.
 
 
Köpte ju även en superfin skötväska som kommer passa till denna vagn perfekt! :-)
 
 
Ikväll blir det bara att mysa, känner att det behövs efter denna vecka och sen så tackar jag aldrig nej till att mysa heller, finns ju inget bättre att få hoppa i myskläderna, tända ljus, se en bra film och äta något gott till och nej då behöver det inte vara onyttigheter ;-)
På söndag går jag in i vecka 24 heeeeelt galet, var tar tiden vägen ?!
Imorgon ska jag börja med lillans rum, så kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela