Sandraaasliv.blogg.se

Inspiration till lillans rum

Publicerad 2014-11-04 10:00:00 i Allmänt, barnrum, gravid, inspiration,

 
 
Herregud så mycket fint det finns till barnrummen och JA jag älskar ugglor, finns det något som är så fint som det?! :-) Har suttit och tittat massor efter inspiration till lillans rum och har hittat massor av saker som jag tycker är fina och dessa är några av dem. Har en del ideer och det ska bli så himla roligt att börja med rummet, just nu är det KAAAOS där men snart så ska det bli ordning och reda och jag LÄNGTAR så otroligt mycket och ännu bättre kommer det att bli när vår skatt har kommit och vi får börja på att använda rummet :-)
 
Vi har även beställt vagnen nu så jag hoppas på att babyproffset ska höra av sig i veckan så vi får veta lite mera om priset, när den kommer att komma osv, vill ha den NU NU NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela