Sandraaasliv.blogg.se

vecka 26

Publicerad 2014-11-26 08:56:56 i Allmänt, gravid, mittliv,

 
 
Nu var det ett tag sen jag skrev här på bloggen, men en ny graviditetsvecka har vi gått in i vecka 26 känns helt galet och om några dagar är vi nere på två siffrigt, alltså under hundra dagar.. Längtan längtan längtan, samtidigt som man känner lite nervositet inför förlossning även fast det är ett bra tag dit.
Förra fredagen var vi till bm, mätte magen och sf måttet låg på 22 cm, järnvärdet såg bra ut osv. Det enda var att blodtrycket var högt men eftersom jag ej tycker om att ta det, blir stressad nervös o så, så tog jag hemma sedan och det såg bra ut och jag hoppas det fortsätter så. Vi fick även höra hjärtat, så himla mysigt <3
 
Annars rör sig lillan fortsatt supermycket och man börjar på att se mer och mer utanpå magen också.
Nu är det bara denna jädrans förkylningen som jag vill bli av med som inte riktigt verkar vilja släppa taget ordentligt, jag får sova mer under nätterna nu i alla fall så det är skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela