Sandraaasliv.blogg.se

Barnvagnar

Publicerad 2014-10-12 16:18:06 i Allmänt, barnvagn, blivande mamma, gravid, mittliv,

 
Idag gick man in i v.20 (19+0)
Tiden har gått så himla snabbt och i början förstod man som sagt inte att man var gravid då det inte syntes på magen och när man inte kände några sparkar. 
Men det är mer nu den sista veckan som jag verkligen börjat fatta mera att jag faktiskt har en liten  i magen, kommer kännas ännu verkligare när man fått vara på UL också :-)
 
Idag var i alla fall jag och Niclas och kikade på vagnar, jag har suttit och tittat massor på nätet men känt att det är världens djungel med vagnar, olika märken, lift inte lift, fasta hjul osv osv. Så idag for vi som sagt och testade pratade med en kunnig person och fick oss lite mer skinn på benen som sagt, vi testade lite olika märken men fasnade mest för denna Emmaljunga, kändes verkligen rätt for oss och båda tyckte om den.
Så tror de lutar åt märket Emmaljunga för vår del! Aaaaaah det här är så himla spännande, nu börjar jag riktigt längta!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela