Sandraaasliv.blogg.se

Helgen.

Publicerad 2014-10-26 15:48:46 i Allmänt, gravid, mittliv,

 
 
Vilken härligt helg det har varit, massor av mys med hjärtat och bara tagit dagarna som dom kommit.
Fredagen blev superlugn, slutade vid halv fem så var hemma vid fem och efter det blev det bara att vi lagade tacos och myste framför tvn.
Igår blev det en riktig riktig slöardag, vi låg länge i sängen innan vi tog oss upp för att äta frukost och sen så myste vi ett långt tag i soffan innan vi tog oss iväg till affären för att veckohandla så vi slapp det idag.
Annars lagade vi god middag, grekiskpytt med hemmagjord tzatziki, muuuuums! 
 
Idag tog vi oss upp mycket tidigare men det var nog för att man tjänade sig en timme inatt.
 
 
Tog oss till gymmet i tid så man slapp vara där när det är som mest folk,börjat vara så otroligt många där och jag tycker det är otroligt jobbigt att behöva vänta på maskiner och vikter.
Träningsvärk i benen sen gårdagens benpass, underbart skönt då jag har börjat på att känna att jag har mer energi än tidigare även fast jag kan vara otroligt trött ibland med. Men i början var man nästan lite rädd för att träna, för att man tänkte att man kanske skulle göra bebisen illa, men bara man lyssnar på sin kropp så går det super! :-)
 
Annars har denna söndag bjudit på städning och en runda på möble/inredningsbutiker och även children´s house där vi skulle titta på en madrass till lillans säng men allt var slut, SUCK! Jaja, kanske får bli att man beställer det ändå.
Sen måste vi köpa oss en slags hylla till vardagsrummet där vi ska få plats med saker som vi haft i kontoret som nu ska bli lillans rum istället.
Drömmer mer och mer om hus och det lär nog bli ett inom en snar framtid :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela