Sandraaasliv.blogg.se

Helgen.

Publicerad 2014-10-12 17:39:00 i Allmänt, blivande mamma, gravid, mittliv,

 
Har varit en superlugn helg då det har varit så himla mycket under hela veckan kände jag bara för att ta det lugnt och inte planera in massa saker att göra. Utan det har varit lite små ärenden som gjorts, lite träning annars har det varit myskläderna på! Så nu efter att ha små städat lägenheten lite så fick myskläderna åka på igen och resten av kvällen kommer jag inte göra många knop, utan bara ladda för en ny vecka och extra laddad är jag för imorgon, som vi längtat! Spännande spännande! :-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela