Sandraaasliv.blogg.se

Ny vecka.

Publicerad 2014-10-20 19:35:33 i Allmänt, gravid, vardag,

 
 
Då är en ny vecka påbörjad och imorse var det riktigt tungt att kliva upp, oftast nu så vaknar jag under nätterna av att jag inte ligger bekvämt, har drömt något eller bara känner mig pigg. Då blir jag stressad för att jag inte kan somna om och då går det verkligen inte, så då är man sjukt trött istället när klockan ringer.
Känner även av att mörkret som kommit, älskar att det är mörkt på kvällarna med resten av dagen får det gärna vara ljust så man vaknar till lite..
 
Efter jobbet blev det att hoppa i träningskläderna och ta sig till gymmet för att köra ett pass vilket jag verkligen inte ångrar nu, piggare och ny energi fick jag! Ja jag har sagt det förut och flera gånger men oj så glad jag är att jag fortfarande orkar att träna!!
Så nu efter att ha tränat, ätit middag och duscha är det bara en lugn kväll som gäller, kanske blir att titta lite på bebiskläder, är ju SÅÅÅ ROLIGT!! :-)
 
Har även ett paket som är skickat som är påväg hem till oss som är till lillan, spännande spännande! :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela