Sandraaasliv.blogg.se

Onsdag

Publicerad 2014-10-29 20:41:25 i Allmänt, gravid, mittliv, vardag,

 
 
Fick ett sms idag när jag var på jobbet att ett paket låg och väntade på mig, så efter jobbet blev det att hämta ut det och såklart så var det ett paket till lillan, madrass, bäddmadrass, täcke, kudde, påslakanset, skötbädd var vad som paketet innehöll, hur allt ser ut får ni se sedan när vi börjat med barnrummet :-) Kan visa skötbädden senare som jag tycker är så himla fin, köpte matchande påslakaset ;-)
 
Vila från träningen idag då jag kände mig allt för trött, jag kom hem sent från jobbet och jag kände lite värk i rygg o så. bättre att vila och träna imorgon då istället :-)
Imorgon ska jag även skicka iväg papper till försäkringskassan, ansökan om graviditetspenningen är det som ska skickas så håll tummarna på att jag får det godkänt bara... Beror helt på vilken handläggare man får tyvärr om man får avslag eller godkänt.
 
 
 
Igår fick vi även ett paket från Helene och Chris med barnkläder så himla gulligt av dem, så himla fina :-) 
 
 
Tröttheten börjar på att ta över mig mer och mer ska bli att mysa ner sig under täcket i sängen framför tvn och bara varva ner, tror att gårdagen med massor av föreläsningar osv gör sig påmind idag, man har nog legat och bearbetat en hel del inatt av allt man fick lära sig och höra, så en tidig kväll får det bli.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela