Sandraaasliv.blogg.se

Nedräkning.

Publicerad 2014-12-20 00:20:17 i Allmänt, gravid, mittliv,

 
Herregud så dålig jag har varit på att skriva här på slutet, men har inte riktigt haft tid. 
Är mycket som ska hinnas med så här innan jul, sen har jag även haft saker på jobbet som jag har varit tvungen att avsluta nu innan jag går hem och är lång ledig.
Känns helt galet konstigt men samtidigt så himla skönt, 2 arbetspass kvar innan jag blir ledig för en väldigt lång tid här framöver. Men det ska bli skönt att bara få vara och ta dagarna som dom kommer utan att känna att jag har massor av måsten.
4 dagar kvar till julafton och ja som jag blir alltid som ett litet barn när det närmar sig jul såhär, alltid lika nyfiken på vad det är som gömmer sig i paketen :-)
 
 
Mannen min åkte iväg till grabbarna för att spela ikväll, så jag tänkte överdrivet mycket ljus här hemma och satt på en bra film, inte alls illa. En väldigt bra start på helgen enligt mig!
Men nu blir det strax att hoppa ner i sängen för lite sömn.
Imorgon väntas vår första lilla julafton och lite andra grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela