Sandraaasliv.blogg.se

Att lyssna på kroppen

Publicerad 2014-01-31 15:26:54 i Allmänt,

 
Heela veckan har jag varit som en zombie, trött trött trött och åter trött, men nu har jag nog svaret på det en förkylning, blä! Ja och så var det ju de här med att lyssna på kroppen, så träningen får vänta någon dag till och så får jag hoppas på att det känns bättre snart för de här att inte få träna gör mig lite smått galen!
 
Är i alla fall helg nu vilket känns riktig bra så då kan jag få vila ordentligt, vilket jag behöver! Så firar inte in denna helg med ett pass på gymmet som det brukar vara utan istället massa mys med té och vitaminer, förkylning försvinn!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela