Sandraaasliv.blogg.se

Tisdag

Publicerad 2014-10-14 14:33:40 i Allmänt, Tankar, bebis, blivande mamma, gravid, mittliv,

 
Att få gå med denna lilla kula, känna bebis röra sig gör mig så otroligt lycklig och att även ha världens bästa man i mitt liv <3 Så mycket kärlek!
Jag kan inte sluta titta på UL bilderna på vår lilla, att jag bär på denna skatt är så otroligt häftigt!
Sparkarna som lillan ger känns bara mer och mer och man ler lika mycket varje gång man känner rörelserna och sparkarna. Har fortfarande inte något mer craving än clementiner, apelsiner o så, skulle kunna äta hur många som helst.. Vad har eller hade ni för cravings ? Alltid roligt att höra hur andra har det :-)
 
Kortdag på jobbet vilket kändes riktigt skönt, när klockan ringde imorse ville jag bara stänga av den och krypa ner under täcket igen men tyvärr så gick ju inte det. Men när man slutar ett hinner man endå en massa grejer, bilen har hunnit få vinterdäcken på vilket känns bra och att man slapp göra det själv också så nu är bilen redo för vintern jag är mindre redo är inte riktigt någon vintermänniska men vad gör man, bara att gilla läget.
 
Nu ska jag stoppa i mig lite mellis sen invänta att mannen slutar jobba så ska jag hämta honom och köra hem honom o sen åker jag till Malin för lite bebismys och massa tjejsnack, inte alls illa! :-)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-10-15 08:24:54

Tips! Gå med i gruppen "gravida med BF 2015" på facebook :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela