Sandraaasliv.blogg.se

Bra start.

Publicerad 2015-06-08 13:18:00 i Allmänt,

 
 
Vilken härlig start på veckan det blev, fick sovmorgon till tjugo över åtta och dessutom vaknade lillan bara en gång inatt så det blev en riktigt bra start på denna måndag.
Helgen blev super, fick klippa mig i fredags då hjärtat var ledig och kunde ta lillan medan jag åkte iväg sen blev det lite träning och en myskväll. Lördagen blev det att vi hann att få ett snabbt besök av mamma och lillasyster som var i stan och sen åkte vi iväg på kalas för att fira svärfar som hade fyllt år.
I söndags blev det en sväng förbi babyproffsen där vi inhandlade lite nytt till lillan, hon har börjat på att vilja äta på allt så vi köpte något som hon kan tugga på istället för allt annat, blir spännande och se om godkänner den eller ej. Sen blev det en fika nere på stan med mina hjärtan, svärmor, Niclas syster och hennes dotter, riktigt mysigt och lillan är så himla duktig när man tar med henne så är verkligen inga problem.
 
Idag så har vi hunnit med en promenad och nu sover lillan gott i SIN säng hör och häpna, första gången hon sover såhär länge i den och jag hoppas hon sover ett tag till då ska jag börja på att ta tag i städningen lite och diskhögen som ligger där borta i köket och skriker efter mig.
I eftermiddag blir det ett träningspass med hjärtats syster annars bara väldigt lugnt.
 
Nu hoppas jag på att veckan fortsätter såhär bra, eller ja den kommer nog att bli grym, lillasyster hänger ju med hem till oss på onsdag och stannar hela helgen och myser med oss!
 
4652109425

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela