Sandraaasliv.blogg.se

Mammalivet.

Publicerad 2015-06-04 12:14:00 i Allmänt,

 
 
 
Sen lillan kom till oss så har jag funderat på vad man gjorde innan hon kom, det var som att den sista pusselbiten föll på plats när hon kom det var så självklart.
Jag älskar mammalivet, familjelivet, man ser saker på ett annat sätt, man lär sig massor av nya saker, ja det är en stor förändring men verkligen inte till det sämre.
 
Idag har vi verkligen inte gjort mycket, fick sova i hela sju timmar i sträck inatt, så när lillan vaknade vid sex och ville ha sitt morgonmål så var jag pigg, så när lillan somnade om låg jag och myste framför nyhetsmorgon, bara det är ju helt underbart. Trivs verkligen att vara mammaledig, att få ta dagarna som dom kommer.
Får se om vi kanske tar oss ut på en promenad lite senare, bara synd att det ska blåsa så enormt mycket, när ska sommaren komma som vi alla längtar efter?!
 
Äh, den kommer väll. Nu ska jag passa på att ta lite kaffe medan lillan fortfarande sover.
Hoppas alla har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela