Sandraaasliv.blogg.se

26 maj

Publicerad 2015-05-26 11:24:22 i Allmänt, nyblivenmamma, vardag,

 
Herregud nu är det dags att börja på att skriva här igen, tycker ju att det kan vara skönt att få skriva av mig ibland faktiskt. Ja som ni ser har ju lillan kommit för rätt så länge sedan, i veckan blir hon 3 månader och 3 veckor, helt galet vad dagarna, veckorna och månaderna bara försvinner förbi. Känner att jag skulle vilja stanna upp tiden lite, vill aldrig att den här bebistiden ska ta slut, den är ju så mysig! Ja visst har alla månader och år sin charm men det är något speciellt när de är såhär små, eller hur?!
 
Idag tar vi det rätt så lugnt, blev ett snabbt pass på gymmet då lillan inte tyckte det var allt för roligt, får bli ett nytt försök imorgon kanske, eller så tar jag passet på kvällen när mannen har kommit hem.
Men som sagt lugn dag då inte vädret är det roligaste, hade velat ta mig ut på en promenad, men får se hur det blir med det. Först ska jag passa på att äta lite lunch nu när lillan sover.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela