Sandraaasliv.blogg.se

Första träffen.

Publicerad 2015-05-27 14:43:18 i Allmänt, nyblivenmamma, vardag,

 
 
 
 
Idag var det dags för första träffen med föräldragruppen och jag måste säga att det var superkul att få träffa alla igen och även få se deras små skatter. Lillan var äldst i gruppen av de små eftersom hon kikade ut en månad tidigare än beräknat, men hon var så himla duktig, lite nyfiken i början men sen slocknade hon i famnen och sover fortfarande som en stock. Så jag har hunnit med att rensa och göra lite ordning i lite skåp här hemma som vi bara slängt in grejerna i, men nu kanske man hittar lite lättare, sen har jag även hunnit njuta av en kopp kaffe. 
 
Så nu väntar jag bara på att lillan ska vakna och vara hungrig och på att mannen ska sluta jobba, riktigt trist väder ute idag så vi skippade promenaden, hoppas på bättre väder imorgon :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela