Sandraaasliv.blogg.se

Godmorgon!

Publicerad 2011-10-31 06:27:45 i Allmänt,

En ny dag och jag som nästan aldrig brukar snooza gjorde det flera gånger imorse, så världens piggaste är man verkligen inte men man ska nog ta sig igenom denna dag också!
Idag blir det även att packa det sista inför flytten som blir imorgon, oj så jag längtar! Ska verkligen bli skönt att få eget igen efter att ha bott hemma hos mina föräldrar nu ett längre tag..

Ne nu blir det snart att börja åka mot jobbet, där blir det massor av kaffe och hoppas på att man blir lite piggare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela