Sandraaasliv.blogg.se

Måndag

Publicerad 2012-04-16 17:39:17 i Allmänt,



Måndag igen och dagen har gått förvånadsvärt bra även fast jag var som en zombie imorse när klockan ringde..
Annars har jag haft en liten städmåndag här hemma, eftersom jag var rätt så lat i helgen och inte riktigt orkade plockan undan efter mig så fick det bli idag istället!

Har fått i mig lite middag också, så nu sitter man och försöker peppa mig inför ett boxercisepass, har tappat motivationen att träna nu på slutet vilket känns grymt trist, men förhoppningsvis kommer den tillbaka snart! :-)

Kommentarer

Postat av: anneli

Publicerad 2012-04-16 19:35:00

vad trisst sandra, du gör det bra att kämpa på ändå! :) nu taggar vi fredaaaaag! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela