Sandraaasliv.blogg.se

Blev ett försök...

Publicerad 2012-12-30 19:17:30 i Allmänt, Mode,

Eftersom jag legat sjuk hela veckan har jag inte orkat mig till stan eller något annat ställe för att hitta några nyårskläder, har verkligen inte haft energin, så idag nu när jag äntligen mår bättre tog jag med mig min kära mor och åkte till Häggströms för att se om de hade något, njaaa fick med mig lite plagg hem vet inte om jag är så nöjd över det jag hade tänkt ha på mig imorgon men det får duga!
Fortfarande grymt besviken på Nelly som skickade ett mejl i veckan och sa att klänningen jag hade beställt egentligen inte fanns kvar, GRRRR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela