Sandraaasliv.blogg.se

Min fredag!

Publicerad 2012-03-31 01:07:15 i Allmänt,

Min fredag startade jag med en tidig morgon, bussen mot jobbet gick kvart över sex och kan lova att det var en väldigt väldigt trött Sandra som gick mot bussen idag, sängen var väldigt frestande och jag kände att jag gärna hade stannat under det varma täcket och ännu mer kände jag det när man kom ut och såg att det hade snöat massor, gillades verkligen inte från min sida!
Men även fast jag har varit grymt trött har dagen varit bra, hade ett kort arbetspass så åkte hemåt efter jobbet umgicks med Rebecca ett tag innan man skulle fixa naglarna som jag måste säga att jag blev väldigt nöjd med denna gång!

Efter naglarna var fixade var det dags att träffa mina två brudar Anneli och Malin, som jag ikväll haft en mysig tjejkväll med! :-)
Och nu ligger man och myser under det varma täcket framför tvn, alltså en bra början och bra slut på denna fredag! Morgondagen har jag inget planerat utan jag får se vad den har att bjuda på!


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela