Sandraaasliv.blogg.se

Good day!

Publicerad 2013-09-29 00:12:50 i Allmänt,

 
Gooood gooood day, startade denna lördag med en morgonpw innan frukosten, känner att jag måste börja på att få in den rutinen nu igen då jag känner att jag mår så fruktansvärt bra av det och att det ger mig så mycket mer energi. Efter frukosten var det bara att fräscha upp sig då jag och hjärtat hade planerat lite shopping nere på stan, så lite nytt i garderoben blev det till oss båda sen lite annat kul :-)
 
Efter en dag på stan åkte vi hem och laddade om med ny energi inför ett lördagspass på gymmet som för mig fick bli ben, börjat med pwo nu igen och jag känner att det hjälpte mig enormt mycket under dagens benpass, så det blir spännande och se hur det känns i mina småben imorn ;-)
Annars har dagen bjudit på god middag och massa filmmys, kan inte klaga.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela