Sandraaasliv.blogg.se

Galet, galet, galet!

Publicerad 2014-12-22 19:44:19 i Allmänt, gravid, mittliv,

 
v30 (29+1) idag och ja jag säger det igen, helt galet vad snabbt det går ungefär 10 veckor kvar tills lillan är beräknad att komma, kan bli tidigare, kan bli längre men endå så är det galet att vi redan har gått in i v30.
Jag mår förvånadsvärt bra, visst känner man att magen börjar vara i vägen mer och mer och att man snabbare blir less i rygg osv, så det ska bli himla skönt att gå på ledighet. I morgon har jag sista arbetspasset innan jag blir långledig. Kommer nog inte riktigt att förstå eller inse att jag ska vara ledig nu fören alla börjar på att jobba igen och jag bara får ta dagarna som de kommer.
 
Idag blev sista julklappen inslagen så nu är alla klapparna under granen och jag är så gott som redo för julafton, måste bara en sväng ner på stan imorgon efter jobbet och hitta mig något att ha på julafton. Bara synd att det är så fruktansvärt dåligt utbud av gravidkläder här i stan, riktigt trist, men någonting tycker jag att jag borde hitta.
 
 
Efter att ha städat en snabbis intar jag nu soffan och laddar för morgondagens arbetspass.
Ljusen tända, nu ska bara tevattnet värmas sen ska jag och lillan med massor av energi i magen mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela