Sandraaasliv.blogg.se

Julen -14

Publicerad 2014-12-26 22:02:10 i Allmänt, gravid, mittliv,

 
I år blev det att fira jul flera dagar, då både mannens och mina föräldrar är separerade så blev flera dagars firande, så idag har jag absolut inte gjort så mycket mer än att träna och städa.
Även fast det har varit supermysigt att fira denna jul så känns det också väldigt skönt att den nu är firad färdig och att man nu bara kan njuta av ledigheten.
 
 
 
 
Lite av årets julklappar, och jag är så himla nöjd! Mannen gav mig en systemkamera och en ny plattång, världens bästa man kan jag bara säga, han skämmer bort mig ordentligt! <3
Annars var det små grejer till mig själv, presentkort, hudvårdsprodukter osv. Lillan fick också massor av fina saker som babynest, åkpåse, kläder, snutte osv.
Så ja jag kan inte säga annat än att jag är supernöjd över alla saker.
 
 
När vi var hos Niclas pappa dagen före julafton så fick vi med oss dessa super söta skor som hade stått hemma hos honom, men som nu pryder en hylla i lillans rum.
 
 
v30 (29+5) Tänk att det inte alls är så länge kvar nu till vi får träffa dig, att vi snart har dig i vår famn. Tycker att det var nyss vi fick reda på att vi skulle bli föräldrar men nu är vi snart i mål snart har alla dessa veckor gått och snart börjar vi ett helt nytt kapitel i våra liv. Helt underbart! <3
 
Nu ska jag sätta igång en serie, dricka té och bara njuta av kvällen, då mannen är med grabbarna så passar jag på att se något som han inte vill se. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela