Sandraaasliv.blogg.se

Välkommen december

Publicerad 2014-12-01 20:06:07 i Allmänt, gravid, mittliv,

 
Välkommen december!
Äntligen är världens mysigaste månad här, älskar julen! 
Det är sånna här gångar jag verkligen känner att jag har sådan tur att jag får jobba med barn, får då blir det ännu mer julmys än vad det annars skulle blivit, o herregud vad jag längtar efter våran skatt, att få julmysa med henne! Längtar längtar längtar!
 
Igår var det första advent vilket jag och mannen firade med lite saffrans bullar och pepparkakor, såg en julfilm och hade det bara allmänt mysigt. 
 
Imorse vaknade jag klockan fyra och kunde verkligen inte somna om, frustrerande, men vad gör man när man har en liten som väcker mig och jag som stressar upp mig för att jag inte kan somna, vilket är så otroligt fel för då går det verkligen inte att sova. Men tog mig i alla fall igenom dagen, vi hade som tur var väldigt lugnt så det har inte gjort något att man varit lite extra trött...
Vi har lite vitt på backen vilket gör att julkänslorna blir lite starkare, men tyvärr tror jag inte att det får stanna så länge.
 
Försäkringskassan ringde i alla fall idag och sa att jag måste ha skrivit fel på blanketten, så jag ska bara skicka in en ny så det blir rätt dagar som jag får, men eftersom jag redan är beviljad så var det inte något problem att ändra datumen bara, så nu hoppas jag att det blir rätt :-)
Blir så less när det ska vara massa strul, vill helst att det ska bli rätt direkt.
 
Nu ska jag ta och sätta på lite glögg och sen bara varva ner lite innan det är dags att dra sig till sängen, lär inte bli en allt för sen kväll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela