Sandraaasliv.blogg.se

Hello sundaay!

Publicerad 2014-02-09 15:35:44 i Allmänt,

 
Vi somnade tidigt igår, så vaknade tidigt imorse och tog en lugn morgon med god frukost och OS, nu skulle lite semester inte sitta fel då det är OS, men men man kan inte alltid få som man vill.
Vi har även hunnit med veckans sista pass på gymmet, för mig blev det ett ryggpass som avslutades med lite löpning på bandet, benen ville hänga med även fast träningsvärken finns där.
 
Annars har det blivit lite ärenden, så nu är det bara lugna puckar som gäller resten av denna söndag, precis som det ska vara, måste ladda kroppen för en ny vecka :-)
 
 
Efter en liten svacka i träningen så känns det äntligen som att jag är påväg tillbaka, SKÖNT!
 
Hoppas alla haft en toppenhelg!
 
 

Kommentarer

Postat av: Linda Filth - En alternativ viktblogg ♥

Publicerad 2014-02-09 21:07:40

Åh, vad sjukt gott det såg ut! Vad är det? ^-^

Svar: Sjukt gott var de :-) vaniljkvarg med varma hallon, mums!
Sandra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela