Sandraaasliv.blogg.se

I´m loving it!

Publicerad 2014-02-11 20:53:30 i Allmänt,

 
 
Igår var det biceps, mage och lite cardio på schemat och idag bjöd gymbesöket på ett benpass och aj värker redan i mina ben buuuut heeeey I´m loving it! Det ska kännas ;-)
 
Tidigt på jobbet imorse då det var jag som öppnade, haft full rulle med barnen, slutade ett och brummade då hem till hjärtat som var ledig även idag, laddade för ett pass på gymmet, skönt att komma dit före alla slutat jobbet, skola osv för annars är det så jädrans mycket folk vilket bara blir jobbigt, lagom är bäst.
Sen hem en snabbis fräscha upp sig, för att sedan möta upp Rebecca för att äta middag och surra, tack för sällskapet gumman <3
 
Så nu är det bara lite soffmys som gäller, skriver lite på utvecklingssamtalen jag ska ha sen också, går framåt sakta men säkert!
 
Hoppas alla har haft en toppendag!
 
 

Kommentarer

Postat av: Becca

Publicerad 2014-02-11 20:59:46

Tack själv söt för sällskapet! Älskar dig girl <3

Svar: Love yoooou <3
Sandra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela