Sandraaasliv.blogg.se

Lördagmorgon!

Publicerad 2014-02-01 11:49:53 i Allmänt,



Jag som brukar startat morgonen med en pw innan frukosten måste fortfarande vila, snuvan från helvetet vill inte försvinna och jag håller på att bli lite tokig, kryper i kroppen!! Jaja mer vila är det vad som gäller även idag, kanske imorgon håller tummarna hårt! Så ja idag blir det bara att handla och sen mysa under filten med massor av te osv :-) inte dumt det heller men saknar gymmet, vill svettas också! 

Jaja snart ska jag övervinna denna snuva! ;-) 

Hoppas alla har en toppenlördag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela