Sandraaasliv.blogg.se

Ny vecka.

Publicerad 2014-02-03 16:21:05 i Allmänt,

 
Då var måndag här ännu en gång, tagit en semesterdag idag då det var tänkt att jag egentligenn skulle till nordmaling för att klippa och rakpermanenta mig men blev inget av typiskt nog, men den 13 har jag fått ny tid så då hoppas jag på att det blir av :-) Istället har jag och hjärtat haft en mysmorgon och sen avklarat lite ärenden som vi annars inte hinner när vi båda jobbar.
 
Nu är det soffhäng som gäller efter att jag äntligen har fått komma mig till gymmet igen, UNDERBART! Blev rygg och lite axlar och det kändes riktigt bra, tror kroppen samtidigt behövde den där vilan förra veckan även fast det kröp som tusan i kroppen. Men nu är jag igång igen, wooho!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela