Sandraaasliv.blogg.se

21 Januari.

Publicerad 2014-01-21 20:07:05 i Allmänt,

 
 
Zombie var vad man var imorse när klockan ringde, hade ett låångt pass på jobbet igår så var hemma först vid halv nio och sen innan man hade varvat ner osv så var klockan alldeles för mycket. Men tog mig igenom dagens arbetspass ändå :-) Annars så har jag äntligen fått naglarna fixade av superduktiga Annie på Nail design school, hunnit städa, träna och lagat middag, så nu blir det soffläge resten av kvällen till sängen kallar :-)
 
 

Kommentarer

Postat av: FlizanLizan

Publicerad 2014-01-28 23:22:20

Snygga naglar :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela