Sandraaasliv.blogg.se

En guldstjärna till mig!

Publicerad 2014-01-26 11:19:47 i Allmänt,

 
Woho, en guldstjärna till mig fick nämligen med mig hjärtat på en morgonpw innan frukosten idag, händer typ aldrig ;-) Men idag så, är ju så mycket roligare att gå när man har sällskap! :-)
Men nu har man i alla fall frulle i magen, så nu slöar vi bara lite framför tvn innan det är dags att ladda för veckans sista pass på gymmet, benen ska få jobba ordentligt idag har jag tänkt, roligaste men jobbigaste passet på veckan!
 
Annars ska vi börja på att rensa bland våra saker här hemma hade vi tänkt, blir lättare och snabbare att flytta sen om man redan börjat med sådant redan nu istället för att spara allt till flytten..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela