Sandraaasliv.blogg.se

Godmorgon!

Publicerad 2014-01-25 10:42:25 i Allmänt,



Så var lördagen här igen, startade dagen med en morgonpw vid älven, underbart skönt! :-) väldigt lugnt då jag kom upp tidigt, är så himla skönt att hinna ta sig en promenad innan frukosten, önskar att jag tog mig upp mera under veckorna då jag jobbar också men mörkret och kylan gör det lite jobbigare att ta sig upp, men ska försöka att komma mig upp någon gång i alla fall :-) får se vad dagen bjuder på, har lite ärenden vi ska göra och träna sen vet jag inte vad vi ska hitta på för skojj! :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela