Sandraaasliv.blogg.se

Dag 2 - sockerutmaningen

Publicerad 2014-03-04 19:59:00 i Allmänt,

Sockerutmaningen:
 

 
Då är vi inne på dag två, än har det inte gått så länge i alla fall för mig så att så jobbigt har det inte varit, men lite frestelser har man fått då alla lagt upp bilder på alla dessa semlor som jag ÄLSKAAAAR!! Sen har jag även fått en utmaning då jag skulle baka och inte själv få smaka på det , chokladbollar, kladdkakemuffins blev det idag får bli att baka mer en annan dag då mina föräldrar först kommer och firar mig i helgen. Men testade att göra en sockerfri chokladmousse som ska bli spännande att smaka imorgon, då både jag och Niclas syster kör utmaningen och vi måste ju få något gott att smaska på också ;-)
 
Annars har det varit lugnt, jobbat och sen bakat och städat lite, träningen får vänta ännu en dag, hoppas på att kunna köra ett morgonpass imorgon före jobbet, kryper i kroppen så måste och VILL göra av med energi i gymmet helst NU!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela