Sandraaasliv.blogg.se

Dag 1 - Sockerutmaningen

Publicerad 2014-03-03 09:57:59 i Allmänt,

 
Första dagen av de trettio är nu startad, jag ligger hemma idag så jag haft lite små känningar av feber hela helgen och även idag och när huvudet känns tungt så bestämde jag mig för att vara hemma och vila en dag i alla fall, hoppas på att kunna fara till jobbet imorgon, blir så snabbt rastlös av att ligga hemma själv.. Då åker jag hellre till jobbet där man får träffa alla härliga arbetskollegor och barn :-)
 
Men åter till denna sockerutmaning, dag 1 och ja när jag ligger hemma och inte känner mig helt kry brukar de där extra sockret, en sötsak gärna vilja slinka ner, men icket nu! Känns bra, våra kroppar mår ju faktiskt inte bra av detta socker i MÄNGDER som vi stoppar i oss och det tror jag och vet att de flesta känner också, man blir bara trött, slö och man mår allmänt illa, usch! så ett slut på detta våra kroppar ska ju som sagt hänga med oss ett tag, så jag hoppas det är fler som hänger med på denna utmaning :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela